Zdjęcie z albumu JA

Z.O.L.W. ;o)

Zdjęcie wykonane: SONY DSCH9

Moniczka obiecałem więc jest ;o) Kurcze, ale mam już zaległości na fmixie szok :( P.S. http://www.youtube.com/watch?v=381pp29IrLg hehehe pędziwiatr ;p

Komentarze:

zolwikas

zolwikas

dodany: 15.10.2009, 21:42

:P:P:P:P pierwszy hehe

Załączone zdjęcia:
mariosko

mariosko

dodany: 15.10.2009, 21:42

no stary tu szybko wszystko się dzieje
fajna koszulka :D

mariosko

mariosko

dodany: 15.10.2009, 21:43

gdziekolwiek teraz jesteś jest tam ciepło widze :)

DIABLICZKA

DIABLICZKA

dodany: 15.10.2009, 21:44

hehhe jak zwykle:))))))

pacuela

pacuela

dodany: 15.10.2009, 21:44

hehhehe ja byłam pierwsza ale mi sie komp wypierdzielił :)))

zolwikas

zolwikas

dodany: 15.10.2009, 21:44

zdjecie z wakacji :)

zolwikas

zolwikas

dodany: 15.10.2009, 21:44

wybacz Packa ehhe :)

basia83

basia83

dodany: 15.10.2009, 21:45

ooo jest zolwik..nareszcie:)) miło Cię widzieć:) cóż za spojrzenie...hmm

larubia1

larubia1

dodany: 15.10.2009, 21:47

:DDDD miodziooo:))) nasz żółwik the beściak!! :)*******

izan

izan

dodany: 15.10.2009, 21:49

oj zabiegany.. zabiegany..ale dla nas jakos czas znajdujesz:)))

Moniic

Moniic

dodany: 15.10.2009, 21:50

no no.... :D

karolinant

karolinant

dodany: 15.10.2009, 21:52

bardzo ładna minka żółwiku ;P ;*

fenikso

fenikso

dodany: 15.10.2009, 21:53

CZEŚĆ <przytul>

beata877

beata877

dodany: 15.10.2009, 21:54

A tu co za fajny chłopak ? hahah Pozdrawiam :))))

dorkaz

dorkaz

dodany: 15.10.2009, 22:14

oo Pan Żółw się pojawił :)

aniolekblue

aniolekblue

dodany: 15.10.2009, 22:24

słodko :) a gdzie uśmiech :] ?

aniolekblue

aniolekblue

dodany: 15.10.2009, 22:26

:P

Załączone zdjęcia:
kq500

kq500

dodany: 15.10.2009, 23:10

Pozdrawiam

gusiaga

gusiaga

dodany: 15.10.2009, 23:11

a gdzie skorupka??? =)

abra521952

abra521952

dodany: 15.10.2009, 23:14

pozdrawiam--witaj:))

clara111

clara111

dodany: 15.10.2009, 23:33

Pan Żółw we własnej osobie:) miło zobaczyć:)

KiiK

KiiK

dodany: 15.10.2009, 23:52

S.I.E.M.K.A ;)

Tina1504

Tina1504

dodany: 16.10.2009, 04:10

Bardzo ładny autoportret:)

Maill

Maill

dodany: 16.10.2009, 05:54

Strzała :-)

bodytek

bodytek

dodany: 16.10.2009, 06:54

Jupiii jeeeeeeeej:)

dami777

dami777

dodany: 16.10.2009, 08:44

No witam Z.O.L.W.ia :) I prosze mi sie kolego nie chować do skorupy tylko nadrabiać zaległości :)

Gac

Gac

dodany: 16.10.2009, 08:47

ja też chce taka koszulkę !!!
Pozdrowionka ;)

moniczka1866

moniczka1866

dodany: 16.10.2009, 10:43

O o o o . . . To dla mnie jak ładniutko! :-) dziękuję :-*

moniczka1866

moniczka1866

dodany: 16.10.2009, 15:28

a koszulka jest poprostu MEGA Extra :D:D:D:D:)

lauri40i4

lauri40i4

dodany: 16.10.2009, 16:17

i wylazł ze skorupy:) i taki zielony cały;p;p i autoreklamę na klacie przykleił;P;P;P witaj:)

zolwikas

zolwikas

dodany: 16.10.2009, 17:40

hehe koszulka zrobiona w PS :):):):):) dziekuje za mile komenty P.S. Karolka takiego ASA w swojej kolekcji nie mialem dziekuje :o)

urszula57

urszula57

dodany: 16.10.2009, 17:57

Witamy żółwiku , fajnie ,że wpadłeś:)))

zolwikas

zolwikas

dodany: 16.10.2009, 18:16

no jakos dalem rade :) !

trinity

trinity

dodany: 16.10.2009, 21:07

A uśmiech gdzie? Koszulka -rewelacja ;)

zolwikas

zolwikas

dodany: 16.10.2009, 21:09

koszulke sam robilem :) a usmiech hmmm :D

aniolek022

aniolek022

dodany: 16.10.2009, 21:26

:o)

ewa2106

ewa2106

dodany: 16.10.2009, 21:54

no no...:-)

trinity

trinity

dodany: 16.10.2009, 22:36

No taki w komentarzu uśmiech się nie liczy :P

keim

keim

dodany: 16.10.2009, 23:40

;))

ANsako

ANsako

dodany: 17.10.2009, 00:50

pozdrowienia dla zielonego']

8lezka4

8lezka4

dodany: 17.10.2009, 00:56

świetna koszulka:)
szkoda, że brak uśmiechu...

ell

ell

dodany: 17.10.2009, 13:05

oczywiście zielona koszulka ;D co by pasowała :))

jo1972

jo1972

dodany: 17.10.2009, 16:33

ja również pozdrawiam :)))))

Marcellus

Marcellus

dodany: 17.10.2009, 19:10

Pozdrawiam:)))

eeasia

eeasia

dodany: 17.10.2009, 21:37

:) uśmiech poproszę :)
sympatyczny portrecik i piękna koszulka :)

moni80

moni80

dodany: 17.10.2009, 22:21

oooooo Zolwikas ;))))) mocno tesknilismy!!!!

Poluks

Poluks

dodany: 18.10.2009, 00:03

coś nie mog się połapać

vina

vina

dodany: 18.10.2009, 10:55

Siemka :) A co taka minka zmieszana, hę?? ;)
Pozdruffki ;)

zolwikas

zolwikas

dodany: 18.10.2009, 10:57

a bo czasu brakuje na fmixa :(

vina

vina

dodany: 18.10.2009, 11:38

Mi też, czasami :D

Siano79

Siano79

dodany: 18.10.2009, 11:39

Hehe:P fajna koszulka:P

ines2510

ines2510

dodany: 18.10.2009, 11:44

Dzięki za pozdrowienia i na wzajem:)

moniczka1866

moniczka1866

dodany: 18.10.2009, 14:00

:):)))

nelilu

nelilu

dodany: 18.10.2009, 14:24

Oooo Żółw...hihi.....przesyłam buziaki:)

graka

graka

dodany: 18.10.2009, 15:30

Czesc Zolwiu!!!!:D
widze,ze tak czesto przesiadujesz tu jak ja ostatnimi czasy,heh......:/
pozdrawiam:)

krystef

krystef

dodany: 18.10.2009, 16:28

Pozdrawiam zapracowanego Żółwika.Dziękuję za pamięć.

HEKTORIUS

HEKTORIUS

dodany: 18.10.2009, 22:36

serdeczne pozdrowki Zolwiku :)))

milka66

milka66

dodany: 19.10.2009, 09:26

pozdrowionka Żółwiku :))

nightangel

nightangel

dodany: 19.10.2009, 20:00

o jak fajnie :) oby jak najwięcej fotek :)

emmka

emmka

dodany: 19.10.2009, 21:42

jak milo :] pozdrawiam ! :)

zolwikas

zolwikas

dodany: 19.10.2009, 21:46

hehe :) rowniez pozdrawiam ;p

moniczka1866

moniczka1866

dodany: 19.10.2009, 22:03

ale ma śliczna foteczka hohoohoh:):):)

malgosia18

malgosia18

dodany: 21.10.2009, 10:07

Pozdrowienia :)

Poluks

Poluks

dodany: 21.10.2009, 16:23

oj gościu ty mi tu nie prorokuj

Poluks

Poluks

dodany: 21.10.2009, 19:33

a bo z tego nic nie rozumiem

Poluks

Poluks

dodany: 21.10.2009, 20:11

no niewiem co ztym zrobić łażę tu jak ślepy po omacku

Uma

Uma

dodany: 22.10.2009, 12:24

hej :)))

lauri40i4

lauri40i4

dodany: 22.10.2009, 21:45

a co Cię tak rozstroiło, że nie możesz powkuwać?

zolwikas

zolwikas

dodany: 22.10.2009, 21:46

spanie hehe :)

lauri40i4

lauri40i4

dodany: 22.10.2009, 21:49

młoda godzina jeszcze!!! tylko dzieci już śpią;P;P;P i to nie wszystkie pewnie;p;p

oxii

oxii

dodany: 22.10.2009, 21:53

Świetne i ten żółwik na koszulce:)))

fiona69

fiona69

dodany: 22.10.2009, 23:36

witam fajny chłopak z Ciebie :-)

Paula3478

Paula3478

dodany: 24.10.2009, 10:35

Żółwik ma żółwiową koszulkę heheheh:DD

Paula3478

Paula3478

dodany: 24.10.2009, 10:35

Ładnie;)!

petka00

petka00

dodany: 26.10.2009, 17:48

Żółw jest faaaaajny ;)

izan

izan

dodany: 27.10.2009, 23:49

... ciekawe co nam nowego pokażesz...:))

graza

graza

dodany: 28.10.2009, 16:58

O ! Wspaniały MODEL

sherror

sherror

dodany: 31.10.2009, 13:22

i jak na żółwia przystało nosisz swoją "skorupkę" na plecach ;P
ładny portret.

nightangel

nightangel

dodany: 31.10.2009, 13:34

no a kiedy nowe fotki ? :(

samosia

samosia

dodany: 31.10.2009, 13:56

pozdrowionka :)

krystef

krystef

dodany: 31.10.2009, 20:30

Sympatyczne ,ciepłe spojrzenie.Tak patrzą tylko oczy Żółwika.Pozdrawiam ...zapracowanego.

calinka4321

calinka4321

dodany: 02.11.2009, 16:17

ZOLWIKU ....gdzie jestes??!!!!:)))) sliczny portrecik

Gac

Gac

dodany: 02.11.2009, 16:18

no właśnie-gdzie???!!!
:*

DIABLICZKA

DIABLICZKA

dodany: 02.11.2009, 22:32

nooooo gdzie?:)))))*****

Olesiaa

Olesiaa

dodany: 03.11.2009, 16:05

hahah świetna koszulka x)

Crusfin

Crusfin

dodany: 04.11.2009, 00:12

pozdrawiam serdecznie Simon :)))

agatowiec23

agatowiec23

dodany: 04.11.2009, 14:48

łeeee żółwik :))) a skorupka w renowacji ? ;) simpatiko fotografiko :)

zolwikas

zolwikas

dodany: 08.11.2009, 11:16

dzięki za zaintereswowanie :)

KiiK

KiiK

dodany: 10.11.2009, 23:42

coś ucichło u Ciebie..-hm?

Fotoimpresje

Fotoimpresje

dodany: 11.11.2009, 19:26

Witam i ja :)

clara111

clara111

dodany: 11.11.2009, 19:44

a Ty nadal patrzysz? hihi, dorzuciłbyś jakieś fotki:)

graka

graka

dodany: 12.11.2009, 21:00

Kolego!!!a dodal bys cos nowego a nie!!!opuszczasz sie oj opuszczasz....:P

Crusfin

Crusfin

dodany: 13.11.2009, 00:39

dziękuję i pamiętam o Tobie również :*

SLAWO

SLAWO

dodany: 14.11.2009, 09:42

Pozdrawiam!!! Heja!!! :)))))))))))

relisys

relisys

dodany: 15.11.2009, 16:14

jak żółw ninja tylko niewiem który ;))) hehe dobre! pozdro!

Maill

Maill

dodany: 19.11.2009, 09:12

Gdzieś Ty pomaszerował ?
Jeśli trwają przygotowania do odsłony nowych fotek ,to ja poczekam :D

nightangel

nightangel

dodany: 21.11.2009, 10:29

puk puk jesteś? :D co tak znikasz :D tu się czeka na Ciebie a Ty co ? :P

zolwikas

zolwikas

dodany: 02.12.2009, 20:13

:D:D hejo :P

cristi

cristi

dodany: 13.12.2009, 20:27

witaj Szymku..........kupiłam aparat

lampart

lampart

dodany: 15.12.2009, 12:05

Witaj, miło Cię widzieć bez skorupki :) Pozdrawiam serdecznie :)

zolwikas

zolwikas

dodany: 15.12.2009, 18:27

hejo hejo :):)

asorbet

asorbet

dodany: 06.01.2010, 13:19

gratuluje oka!!:):)

Felicita

Felicita

dodany: 08.01.2010, 20:54

b . ładnie wyglądasz ;]

zolwikas

zolwikas

dodany: 08.01.2010, 21:02

milo mi :) !

kasiuch6

kasiuch6

dodany: 06.04.2010, 20:34

Mramraśnie ;D

zolwikas

zolwikas

dodany: 06.04.2010, 20:36

mra co :) ?

Jola651221

Jola651221

dodany: 22.06.2011, 22:31

Hej ,zolwiku :)
zapracowany ,hm ... a gdzie w tym wszystkim są wakacje ??? ;)
dzięki za odwiedzinki :)
Pozdrawiam
Jola

magnolia24

magnolia24

dodany: 22.06.2011, 22:34

Miło poznać:))Pozdrawiam:)

zolwikas

zolwikas

dodany: 22.06.2011, 22:40

dziekuje ;o) !

/ Zarejestruj się aby dodać komentarz

Informacje

zolwikas

Dodane: 15.10.09

Przez: zolwikas

Liczba wyświetleń: 2042

Liczba głosów oddana na wyróżnienie: 2

Album: JA

Przeglądaj album JA

Tagi

Kody do wklejenia

Link bezpośrednio do zdjęcia:

Miniaturka z linkiem (na www, blog, aukcję):

Zdjęcie na forum:

Miniaturka na forum:

Dodali do ulubionych